Esrelf Bebek uyuduğu sürece açık mı kalmalı, kapatmalı mı yoksa sesi azaltmalı mı?birde bebek her zaman bu sesle mi uyumalı. Yani ninni açmıyım mı hiç?
NaimeYilmaz Esrelf pışpışta acablrsn arada ortaya karısık acıorm bazen normal muzık bazen klasık muzıl acıyorum hepsınde uyuyor sesını kısa ksıa ama yavas bı sekılde alıyorum yanından dalmıs oluyor zaten
shdemir Esrelf Ben uyuyana kadar açıyorum uyudukça sesini azaltıyorum tamamen dalınca müziği kapatıyorum uyumaya devam ediyor. Ama alışıyorlar benim bebeğimin 4.ayı bitti hala saç kurutma makinesi sesiyle uyuyor😑😊 ama yeterki uyusun tabi😂
YunusHocan Esrelf bebekuyutucu program var onda kolik müziği yazıyor anne karnı sesi gibi benimki 4 ay 20 günlük doğduğundan beri o onunla uyur gündüzleri hep açık gece dalınca kapatıyorum
Esrelf NaimeYilmaz bende aynı senin gibi yapıyorum ama bazen daldı diyorum, kapatıyorum bi 15-20 dakika sonra uyanıyor, ağlıyor. Ben bazen süpürge sesini kullanıyorum sanki çocuğun kafası şişecekmiş gibi geliyor onu da fazla açmiyorum.
Esrelf NaimeYilmaz pış pış ı eşim hiç sevmiyor rahatsız oluyor, uyuyamıyor. Sanırım benim hatam müziği erken kapatmam, çünkü bebeğim uyuduktan sonra tekrar uyanıyor, aşırı sessiz zaten ev yalnız hissediyor kuzum galiba.
NaimeYilmaz Seda-78 ınternete yazarsanız cıkar youtubedan bebegın uyku gecısı ıcın veya rahatlaması ıcın
deletedmom01 NaimeYilmaz Dedin ya uyuduğu zaman kapatıyorum diye ben kapatmaya korkuyorum ya uyanır diye çünkü o ses onu çok rahatlatıyor bir kaç kez kapatıp denesem mi çok kalınca da üzülüyorum başı ağrımıyor mu sesten diye 😂
Esrelf deletedmom01 ben 1 saat açmıyorum ya çok uzun geliyor ama ninni açarsam uzun açıyorum. süpürge, kolik müziği açıyorum onları kısa kesiyorum. Çocuk rahatsız olacak gibi geliyor.
Esrelf shdemir 😊👍benim ki de süpürge sesi ile uyuyor normal ninni de açtığım oluyor ama onunla dalması uzun sürüyor sanki.
Miskokulum Benim bebeğim tam tersi elektrik süpürgesi sesinden korkuyo internet bebek uyuyan müzik var onu indirdim onu çok seviyo onda uyuyo
NaimeYilmaz deletedmom01 benım agrıyor valla bıde sarj dayanmıyor yaa öle alıstırmayı dene bak basta uyumuordu ama artk alıstı ölede uyuyor
Esrelf YunusHocan evet o müziği bende kullanıyorum arada. Tek bir müziğe alıştırmak en doğrusu sanırım. Ben 4-5 çeşit müzik açıyorum durumuna göre. Sinirli ise süpürge sesinde uyuyor, sakinse ninni, müzik kutusu yada kar küresi var onları açıyorum.
Bilge Buzuki Orhan kolik albümü var YouTube da. Deneyebilirsiniz. Benimkinde bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Beyaz gürültü daha etkili oldu 😁
Esrelf Bilge evet canım şimdi baktım da. Bebek uyutucu diye bir program var ordaki kolik müziğinin aynısıymış. Bende kullanıyorum onu.👍