Merhaba, iki gündür ek gıda tadım günlerindeyiz. Havuç ile başladım, doktorumun tavsiyesiyle hafif pütürlü bıraktım ve yedi. Ancak bugün bezinde havucun hiç sindirilmediğini gördüm. Evet zamanla azalacak deniliyor sindirilmemiş besin için ama bu kadarını beklemiyordum. Ek gıdaya başlayıp da böyle birşey yaşayan var mı aranızda?