Kızlar eşim sürekli çocuğumuzun resmini ailesine atıyor Yani benim gönlüm olmuyor çünkü ev hali oluyor ediyor çocuğumu da sürekli göz önünde bulundurmak istemiyorum biraz merak esip özlesinler diye ama eşim sürekli foto video çekip her Anında mutlu anlarını atıyor ben onu foto atmaya korkar oldum çünkü hep ailesine atıyor Yani kötülüğüm den değil ama yani Kızlar Eskiden görüntü telefon mu vardı Ya anlayış lütfen benim gibi düşünen uoyok mu