Buse-aras1 ilk oğlum 11 ikinci oğlum 12. Haftada net olarak söyledi doktorumuz🤗 Bebek erkekse çok net söylüyorlar zaten o haftada. Ama kızsa yanılma payı olmasın diye daha ileri haftaları bekleyen doktorlar oluyor. Ben pipi olarak yorumluyorum fotoğrafı🙈