Si_se_ta_be Kızlar oğlum düştü burnunu kapıya vurdu ağzı burnu kan içinde kaldı. Şuan üst dudağı ve burnu şişti. Kırılmış mıdır sizce çok ağladı çok acıdı. Hastaneye götürsem mi ☹️
Patilimom Si_se_ta_be yani kanamış şişmiş hastaneye götürmek için daha fazla sebep olamaz allah korusun
Patilimom Si_se_ta_be bence de yarını beklememelisiniz. Burnunu cam kapıya çarpıp kırmış biri olarak söylüyorum yazık yavruya