Yazılanlara katılıyorum bizimki anne sütü sarılığıydı 2 aydan geçti şükür sarılık olan bebişler çok uyuyor ama zorla ağlata ağlata uyandırıp saat başı emzirdim o sıralar 2 saati görmüyordum geceleri bile alarm kuruyordun normalde sarılık 4. Ay gibi geçermiş 2 aydan bol emzirmeyle bitti şükür yani demek istemem şu ki uyuması normal ama sizin onu uyandırıp emzirmeniz gerek ayağına sert sert vurun burnunu sıkın ellerini suyla ıslatın