13 aylık 76 cm 8 kilo . 1 yaş aşısı için gittiğimizde bu şekilde çıktı . Sağlık ocağında ki ebemiz ve doktorumuz olması gerek kilonun altında olduğunu fakat boyu olması gerektiği gibi dediler . 18. Ayda tekrar kontrole gideceğiz eğer kilo alımı olmazsa bizi doktora yönlendireceklerini söylediler . Neler yaptıysam yemek istemiyor. Aylarca meme reddi yaşadık hiç iştahlı bı bebek olmadı çok ağlaya ağlaya süt sağıp şırınga ile beslediğim günleri bilirim . Bazen çok güzel yiyor ama bazı günler resmen yemeyi unutmuş gibi davranıyor çok çabalıyorum et suları pankekler herşeyi deniyorum . Neler yapabilirim bu süreç geçecek mi dişlerimiz 12 aylıkken üstten 4 tane birden çıktı daha alt dişlerimiz yok . Çok istiyorum böyle iştahlı olsun 😞 Her gören çok küçük kalmış hiç gelişmemiş diyor ama benim gözüm alıştığı için mi bilmiyorum yani bu insanlar ne bekliyor acaba 1 yaşında bir bebek nasıl olmalı gerçekten psikolojik olarak çok kötü hissediyorum sanki bakamıyor Muşum gibi muamele yapılması hepsi çok yordu beni .