Mete-35 Dün 4 .ay aşısını olduk hiç ateşimiz olmadı ama bugün 2.gün…37.2 atesimiz düşüp çıkıyor…normal mi
ikraninannesiii Mete-35 bizde 2 gun once olduk gece inip çıktı normal canım 1 2 gün sürüyor sonra olmuyor korkma
Billurdemir Bizde4 gün önce olduk 2. Gün aynı sizin gibi olduk biraz mızmızlandı aşı yeri ağrıyordur diye bir calpol verdim sonra da bi sıkıntı olmadı şükür ama aşılarsan nefret ediyorummmmmmm 😢😢