[silindi] Sağlık ocağına tartmaya götürdüm aşı olduğu yeri tanıdı ve boncuk boncuk ağladı canımın içiiiii. Nasıl sarıldı bana. Eve geldik hiç bırakmadı beni :( en son 1. 5 ay önce aşı oldu nasıl hatırlıyor bu tatlış o yeri? 😂
Hep_mi_uykusuz [silindi] Bizde 6 aylikken gittik en son gecen de 9 ay kontroline gittik hemsire tanidik bir de gel dedi saklaniuor kucagima 😂kiyamiyorum hic bebislere ya🤭