Nagihanbeyaz Yeni Doğum yaptım 2 ay oldu yoğun şekilde regl kanamam var herkes normal diyo böyle başına gelen var mı acil yardımcı olabilirmisiniz???
Nagihanbeyaz Ayse3695 benim 7.gün hala devam ediyo dün kesildi bugün şimdi yine başladı moralim bozuluyor normal mi
Nagihanbeyaz Ayse3695 lohusa kanamam bitti 57.günde kasık ağrım var kanama oldu adet oldum galiba ama arada kesik kesik geliyo bi kanıyo bi yok oluyo anlamadım
Ayse3695 Nagihanbeyaz canım cok devam ederse yıne de Bır doktora görün ben 70 gundur dogum yaptım 63gun sürdü normal dogumda 40 gun lohusa kanaması olur diyorlar sezeryan da 60 ben sezeryan dogum yaptım Bır doktora görün için rahat eder parca falan kalmıs mı diye
Nagihanbeyaz Ayse3695 yok geçti doktora gittim 1 seneye kadar böyle düzensiz olur dedi baktı sıkıntı yok herşey iyi dedi kan tahlili istedi sonuçlar temiz çıktı çok şükür iyim yani teşekkür ederim 🥰🙏🏻🙏🏻🙏🏻