Trkncm Merhabalar, oplum 18 günlük ayak bilekşerin kuruluk var derileri dökülmeye başladı. Bebek yağı ile masaj yapıp ovuyorum ama geçmiyor. Ne sürmek gerek geçmesi için?
Fatmanrxx27 Trkncm yeni doğan bebeklerde 3 4 aya kadar oluyor belki de daha fazladır nemlendirici ile nemlendirebilirsiniz bende bunun İçin tedirgin olup doktora gitmiştim
Purpura26 Trkncm mustela krem aldım avokado olanı. Yüzü pul pul olup kabarmıştı. 3 günde geçirdi canım bir bak istersen
Neslihancvk Trkncm aynı durum canım 28 günlügüz aynı bilekleri kup kuru çorap çıkarıuorum pul pul deri dökülüyor 😀😀 ellerinde olmuştu geçti geçer merak etme ♥️
Alpitom Trkncm benim oğlumun sağ kolu tamamen yara olup dökülmüştü. Doktoru normal yenidoğanlarda dedi thilosil mi öyle bir krem vermişti siz de danışın isterseniz Doktorunuza
sirineyavrusu Trkncm deriyi döküyo normal o kuruluktan degil sen hergün nemlendir yinede vucudunu heryerini bi zaman sonra geciyo o soyulmalar
Alpitom Trkncm ilk zamanlar biz de biraz fazla pimpirikleniyoruz aslında galiba 🙈 ben de çok panik yapmıştım ama normal bir şeymiş 🙈
senceumrumdam1 Trkncm şuan bendede mevcut bizde ayaklarında bacaklarında anlında ve göbeğinde var çok korkmuştum ama normalmiş Allahtan
Trkncm senceumrumdam1 teşekkür ederim, inşallah seninki de sağlıkla büyüsün canım🙂🙏🏻 daha çoook küçükler çoookk🙂🐥