Hapşırma,öksürme gibi şeylerden geçtiğini biliyorum.Bol bol el yıkanmalı çocuğun,çevresindekilerin,evin hijyenine çok önem verilmeli.Bu dönemde pişik de oluyor,temiz tutup altı bol bol havalandırılmalı,bol su ve doktorun yazdığı ilaçlar düzenli kullanılırsa geçer,çok geçmiş olsun