AyazAlpAlmilaAyza Bebeğim 3.5 aylık. Henüz adet olmadım. Sadece bir kez 3 gün lekelenmem oldu. Emziriyorum. Korunmasız birliktelik oldu hamilelik olasılığı düşük müdür?
kahvekokusuu AyazAlpAlmilaAyza süt korur diye birşey yok egerki yumurtlama olduysa hamilede kalabilirsiniz
Blackcloud Korunmasız ilişki olup hamilelik ihtimalinin düşük olma ihtimali var mıdır sizce?🙄 Emzirmeye güvenmeyin süt korur diye bir şey yok çünkü.
AyazAlpAlmilaAyza Blackcloud Valla yanlışlık oldu😄 İstemeden yani bilerek değil 🤦🏻♀️ Süt korur diyorlar adette görmeyince 🤷🏻♀️
AyazAlpAlmilaAyza Deletedmom_52 Valla yanlışlık oldu😄 İstemeden yani bilerek değil 🤦🏻♀️ Süt korur diyorlar adette görmeyince 🤷🏻♀️
Blackcloud AyazAlpAlmilaAyza Valla bilerekte olsa, bilmeyerekte olsa korunmasız ilişkide hamilelik ihtimali oluyor, ayrıca internette yazanlara bakmayın emzirirken hamile kalan çok insan var. Adet görmeseniz bile yumurta rezervleri çalışıyor.
Pamuk_seker AyazAlpAlmilaAyza hayır ikiside hamile kalmaya engel değil süt korumaz 1 yil içinde adet olmayabilirsiniz bu bu normal süt koruma diye birsey yok su sekilde var ama bizim insanlarımız yanlis biliyor bazı bayanlarda prolaktin hormonu normalin cok üstünde bir değerdeyse hamile kalma sansi düşüyor yani yine kalinmaz diye birsey yok canim
AyazAlpAlmilaAyza kahvekokusuu @Blackcloud Pamuk_seker teşekkür ederim bilgilendirmeniz için takdir Allah’ın bakalım 🙏
Pamuk_seker AyazAlpAlmilaAyza nasipse olur Allah bilir 3 aydir korunmuyoruz bebek yapmak icin uğraşmiyoruz ama korunmuyoruzda henüz kalmadim hersey Allah tan🥰