HiraNurveAnnesiii Dün geceden beri kızımın ateşi var doktora gittik ateş düşürücü ve antibiyotik verdi kullanıyorum ama düşüyor tekrar yükseliyor ,su kompleksi yapıyorum ne yapabilirim en çok 38 buçuk oldu bu arada kızım 6 aylık
melikeeomeer HiraNurveAnnesiii ince giydir canım sık sık kontrol et ateşini de bi anormallik Sezer’den de gidersin hasteneye üşütmüş olabilir havalar çöl dengesiz bu ara benim oğlumda öyle
Ozdesmom HiraNurveAnnesiii bir kaseye limon sıkıp içine coraplarinir batırın öyle giydirin bizde işe yarıyor inşallah sizin bebişinize de şifa olur 🌼
Dmlyldrm HiraNurveAnnesiii ek gıda alıyorsa meyve püresinin veya yoğurdun içine bir diş sarımsak ekle ve yedir annesi. İnstagramda hastalanmayan çocuk diye bir sayfa var takip et oraya da sorabilirsin çok faydalı bir sayfa. Orda okudum bende.
HiraNurveAnnesiii Olduğum yerde hastane yok gidemem artık Birdaha yükselmemesi için ne yapsam Bu arada duş aldırdım
Kabakcekirdegimiray HiraNurveAnnesiii yani yüksek ihtimal enfeksiyon vardır zaten de bir tahlil yapılsa ve ona göre antibiyotik yazılsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Antibiyotik 2 3 güne etkisini gösterir. Siz sürekli ateşini kontrol etmeye devam edin. Ateş düşürücü verdiğiniz halde geçmez ve çok daha yükselirse tekrar hastaneye götürün bebeğinizi. Çok çok geçmiş olsun
Parsannesi HiraNurveAnnesiii ya o kulak kızarması ve ateş bizde de olmuştu. Oğlumun ateşi hatta 39.5 kadar çıkmıştı. Hastaneye defalarca götürdüm ama hep düşüp düşüp tekrar yükseliyordu. Ateş düşürücünün ardından fazlaca pamukları ıslatıp alnına, kasıklarına ve koltuk altına koydum. Beziyle yatırıp uyuduğunda sadece müslin örtü örtmüştüm. Sık sık duş aldırdım. 2 3 gün sonra kendiliğinden geçti. İnşallah sizin de çabuk atlatırsınız. Çok geçmiş olsun. 🥺
Gocicim HiraNurveAnnesiii dus aldir bolbol ilik su ile dusene kadar dursun oyalansin su da benmkide bole bi inip bi cikiosu uc gun koronaymis meger bi baksadiniz keske :/ ama ust solunum enf da bole oluo antibiyotik ucuncu gun etki gosterecektir insallah yarim saatte bi bakmaniz lazim ciktimi indi mi die
Newmom2020 HiraNurveAnnesiii covid olabilir mi acaba inatçı düşmeyen ateş genelde bunun habercisi, özellikle 2-3 gün düşmüyorsa, sizden test almadılar mı
dygusalmom97 HiraNurveAnnesiii Kullandığı doktorunun yazdığı fitili varsa evde verin rahatlar yoksa da imkanınız varsa gidip yazdırın fitil en iyi çözüm ateşe
Hep_mi_uykusuz HiraNurveAnnesiii Canim.dus aldir ama.kafasini islamadan sadece vucuduna normal banyo suyu gibi olsun surekli atesi olc 39 a gelirse hastanye gidin.Soguk kompleks yapma.şok etkisi yaratirmiş.Cok sarma cok kalin giydirme gecmis olsun benimde oldu gecen gun😞