Ayca009 Oyh saglikla buyusun🌸 Muhtemelen gazı var, gaz zamanı emmek istemeyebiliyorlar agridan dolayi ya da tam tersi daha cok emmek isteyebiliyorlar. Gazini cikartmak icin ben hep masaj yaptim, ayaklarini ileri geri hareket ettirdim, havaya kaldirdim o sekilde rgazini cikariyor ve rahatliyordu. Sıcak havlu, kiraz cekirdegi kemeri de ise yariyor tavsiye ederim. İlk 3ay biraz gaz yuzunden bu sekilde gecebiliyor ama sonrasi geciyor. Sizin de yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyor gaz yapan seyler yiyince daha cok gaz oluyordu ben de de, kimyon cayi yapiyordum kendime onu ben icince de rahatlıyordu. Eger hala gecmezse doktorunuza danisarak gaz damlasi kullanabilirsiniz.