Merhabalar arkadaşlar.Kizim 20 aylık aşırı iştahsız ne süt icirebiliyorum nede doğru düzgün yemek..hergun ne yapacağımı ne yedirecegimi şaştım abura cubura da alıştı az birşey yese hareketli olduğu için hemen tuvalete gidiyor yediği bu yüzden kilo alamıyoruz.iştah açıcı ne yapabilirim