Deletedmom_56 1yasında kan alındı kızımdan. Ferritin 3 cıktı, dr biz 30olsun isteriz en az dedi. Ferrum surup verdi. Baska önerebileceğnz bişy var mı ?
Badem Deletedmom_56 oglumunda düşük çıktı bugün sidefere başladık, başka öneri varsa bende bekliyim ekstra olarak
eceunverkanra Deletedmom_56 Bol bol et yemesi ve demirden zengin gidalar tuketmesi gerekiyor. Bizim de 9.ayimizda kan sayiminda dusuk cikmisti takviye kullaniyoruz ferrum ve olabildigince demirden zengin beslemeye calisiyorum. İnsallah yakin zamanda yukselir🙏🏻 Kan damlasi kullanmis miydiniz?
1lina1anne Deletedmom_56 ferrumu 2.5 sise bitirdik berbat bi durumdu dislerimiz karadi ama dr zekasi disten daha onemli dedi ve 2 gunde 1 kiyma et yedirdim bizim duzeldi cok sukur et cok onemli et ciger karadut
Minikminik1420 Deletedmom_56 38 cıktı bızım begenmedi doktr ferrum verdi. Pekmez de verin yeşil yapraklı sebzeler de
Deletedmom_56 eceunverkanra Kullanmıştık. O da yine ferrum damla. Kilosu kdr damla hergün. Ona ragmen ferritin 3 çıktı
Deletedmom_56 1lina1anne Aslımda hergün çorbasına iki çorba kasıgı kdr kıyme ekliyorum yine de durum bu. Ete ağırlık vermeliyim sanırım ❤️
eceunverkanra Deletedmom_56 Biz de bestiron kullanmistik, ben anlayamadım bu durumu neden boyle oldugunu damlalar mi yetersiz kaldi, sanirim o zamanlar daha etten zengin beslenemedigi icin oldu gerci hala cok severek yedigi soylenemez. İnsallah cabucak toparlarlar😌
1lina1anne Deletedmom_56 malesef yeterli degil olmuypr zaten besinle ilaci takviye yapin ilaci hergun verin insallah tez zamanda duzelir
Deletedmom_56 1lina1anne 4. Aydan beri ferrum damla kullandk.şimdi günde 5ml şurup. Damlalara rağmen bu sonucu aldık. Düzelir inşallah ❤️Sağolun
bikerem Deletedmom_56 30 olmasi gerekli diye nasil soylemis ki,referans araligi 1 yas bebek icin 8,4 ve 181arasidir, demir ise 16 ile 128 arasidir.evet bebeginizin 3 ciktigi icin az ama 30 en az diye birsey yok
Deletedmom_56 bikerem Ferritin için kaç şuan bilmiyorum. En az 30 görmek isteriz dedi. Lab sonucunda yazar esasında. Bakaym ❤️
Gloria1 Deletedmom_56 bizim 8 çıktı ferro sanol şurup verdi bakalım 1 ay sonra yeniden tahlil istedi iştahsız miydi ben et yumurta baklagil falan hiç yediremiyordum
Deletedmom_56 Gloria1 Evet. Hiçbir zaman rahat yiyen bi bebek olmadı. İstisnasz hergün yumurta yapıyorum ama daha hiç tam bir yemedi. Yeme işi hep zordu bizim için.
bikerem Minikminik1420 Referans araligi ile ilgili bi sorun var oyleyse,bi herhangi labaratuari arayip sorabilirsiniz.
06arzu Deletedmom_56 bizimde düşük çıktı. Demir yonunden ne kadar zengin gıda versem de ilaç kullanmadan düzelmedi. Şuruplar ve damlalar dişlerde kararma yaptığı için doktorumuzun önerisiyle ferromix şase kullaniyoruz. Toz halinde. Günde 2 şase. Biraz pahalı ama yoğurtla bile etkisini yitirmiyor. Corbalarina tozu dokuyoruz kesinlikle besinin ne tadını ne de rengini de değiştiriyor. Kabızlık vs hiç olmadı. Tavsiye edilen ederim.
Deletedmom_56 06arzu Bunu arkadasım da önerdi. Peki değeri kaça çıktı bununla, şurup da mı işe yaramadı?