Kızlar merhaba, oğlum 4 gün önce tam 18 aylık oldu. Birkaç zamandır bezini taktırmak istemiyor, tuvaletini yapınca çekiştiriyor, kakasını saklanarak yapıyordu. Sanırım diş dönemi olduğundan domates harici hiçbir şey yemiyor ve malesef bu sebepten ciddi şekilde pişik oldu 😓 ben de bugün bezini çıkardım ve tuvalet eğitimine biraz erken geçmeyi denemek istedim. Ama sağolsun önce çişini yapıyor ve sonra çiş diyor. Lazımlığa asla oturmak istemedi, çömelip yere yaptı. Birde en az 15 kere çiş yapmıştır sanırım. Bunun 5 6sı tuvalete, geri kalanını kendine seçtiği köşelere yapmayı tercih etti. Sizce erken mi? Hazır mı bilemiyorum. Bana öneriniz ne olur? Şimdiden cevaplayanlara teşekkür ederim. 🥰