Cansuu1 biogaia biz de kullandık fayda görmedik bir de ishal oldu bebeğim. Sonra doktor maxbiotic diye bir probiyotik damla verdi doktor ve sana şöyle söyleyeyim o günden sonra hayatımız değişti🤩 sab simplex de kullanıyorum az miktarda ama maxbiotic ten sonra bebeğim resmen kendine geldi doktoruna bir danış bunu ben de daha önce duymamıştım ama bize çok iyi geldi