Cansuu1 Biogai kullaniyoruz 6 gun oldu hala fayda etmedi :( aksamlari 7de bi basliyoruz 12 ye kadar. Acmadigim muzikler yapmadigim kalmadi siz hangi damlalari kullaniyorsunuz beler yapiyosunuz
NaimeYilmaz Cansuu1 tek basına fayda etmez @[silindi] bi şurup vermıs doktor ısmını paylasır sızınle cok memnundu
seydaac Cansuu1 ben de kullandım biogaia pek fayda görmedim gaz çıkarsa bile sürekli ağlıyor ıkınıyordu. Doktorumuzun tavsiyesi üzerine Nurse Harveys şurubu kullanmaya başladık. Hem mide gazı hem bağırsak gazı çok kolay çıkıyor ıkınmalar ağlamalar baya azaldı. Çok memnun kaldım ben.
shdemir Cansuu1 Benim oglumda kolik ne biogaia ne sab simpleks ne metsil hic biri bize fayda etmedi. En son aguline diye bi surup kullandık oda bu damlalar gibi bitkisel tabiki ama 2.günden ogluma fayda etti. Ve bi daha krizler yasamadık zamanla düzeldi çok şükür
EmrEGEbru Cansuu1 maflor 1 kere öğlen 10damla nurse harveys 1 kere gece 20 damla sab simplex 2 kere sabah ve akşam 15 damla olarak kullanıyoruz. Şimdi yurt dışından mommy's bliss gripe water damladan aldık. Ona başlayacağız. İnşallah faydası olur
Kevser Canım ben acı elma yağı adaçayı yağını ayağının altına masaj yapiyom çok etkili ikisini bi arada şişede oluyo
OFO Sab Simplex kullanmıştım günde 3 defa 8 damla(?) rahatlatıyordu. Doktorun en iyi ilacı verir tabiki. Benim tavsiyem saatlerine dikkat et. Örn: günde 3 defa ise saat;8-4-12 ... şeklinde aksatmadan vermen. Ben aksattığımda huysuzlandığını tespit etmiştim, dikkatli olunca daha rahat geçirdi zamanını.
Dmr18 Cansuu1 bu arada sab simplex içerisindeki simetikon sayesinde gazı havalandırıyor bünyede eğer çok gazlıysa ve çıkarmada problem yaşıyorsa ters etki yapıyor gözlemlemeden vermeyin derim ben yan etkilerini araştırırken fark ettim doktor bile şaşırmıştı
ikos58 Cansuu1 canım bırıne ıyı gelen dıgerıne gelmyebılır deneyrek bulacaksın. Bıogaı bagırsak duzenlyıcı gaz ıcın tek basına fayda etmez yanına gaz ılacı gerek. Ben butun gaz ılaclarını malesef kı denedım. Yuzde yuz cozumu yok ama bıraz hafıfletebılır. Bebegın kucuk suruplar 2 aydan sonra verılıyor. Damla olarak nurse harveys yıne bıraz etkılı
israks Cansuu1 dün aldık anım bizde biogaia damlayı azaldı biraz kendini kasması dene derim en etkisi oymuş eşim aldı
edaderen Cansuu1 hiç biri bi işe yaramıyo. hepsini denedim tek çare zaman. şimdi yeni yeni azaldı. ben 20 gün hiç uyumadığımk bilirim . anlıyorum. sub simplex - biogia ve zinco kullanıyorum halaa . en azından benm içim rahatlıyo . cocuga ne kadar faydalı bilinmez .
Cansuu1 Cok zor donemden geciyorum sabir yani. O agladikca icim sizliyor elimden bisey gelmiyo delirivericem
edaderen merveikra biogia günde bir kere bes damla zaten aksamuzeri kullanıyorum. diğer sub simğlex 8 damla günde 3- zincoda aynı şekilde 3 kez 5 damla
edaderen merveikra dediğim gibi ne kullanırsan kullan hepsini denedim . annenin içini rahatlatıyor bence kendini kandırma oluyor biyerde işte . bence hepsi boş . hala sancılar oluyo tabi eskisi gibi 7 saat rekor kırmıyo. artık 20 dakka en fazla 1 saat . 3 ay 7 günlüğüz . doktorumunda dedği 6 aydan sonra tamamne. kesilir . 6 aya kadarda azalarak devam eder.
1PrensAnnesi Cansuu1 bio gaia ilk 3 ay hemen hemen her doktorun önerdiği bağırsak düzenleyicidir tek başına fayda etmez ama Sab simplex kullandım ben yanında günde 4 kere 8 damla veriyordum çokta iyi geliyordu öneririm