AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Siyahii Bilgim yok lcwaikikiden aldım ben memnunum. ☺️ Bu da resmi öneri olsun diye atıyorum.
Erayalpp Siyahii bu kadar bahali mi olur yaaa kaç kere giyecek sanki bu bebişlerin herseyi neden bu kadar bahali yetkililere duyurulur yetişemiyoruzzzzz 😬😬😬😬
incii H&m ayakkabılarını bende çok merak ediyorum . Kalıpları rahatsız edici duruyor ama inşallah kullanan vardır 😇
incii Siyahii ben gidip gördüğümde diğer markalara göre daha sert geldi bu yüzden alıp almamak konusunda kararsız kaldım model olarak çok ciciler ama emin olamadım.
[silindi] Rahat değil canım bu değil ama geçen sene başka almıştım doğmadan. Görüntü iyi ama çok rahatsız edici.