Kızlar merhaba benim beneğim tatilden döndüğümüzde biraz rahatsızlandı doktora götürdük bu yakın zamanda idrar tahlili kültürü ve kan tahlili yapıldı ama herşey temiz çıktı doktor en son vajinit olmuş olabilir havuzdan dedi ve travazol krem vardı o günden beri iyiyidi ama son günlerde sürekli bezini tutuyor anne çiş anne çiş anne çiş diyerek ağlıyor ya anlamıyorum derdi ne bezi açıyorum birşey yok aama sonra bu yakına. Sonra sı kaka yapıyor kakasının kıvamı koyu yabi canımı acıyor anne çiş diyerek ağlıyor ama sürekli gösteriyor ya gün içindede kaka yapmasada bçok yakın zamanda tahlil yapıldı çok ağladı idrar torbası yapıştırınca birdaha travma olmasın dedim ama yok ablamıyorum yoksa bezimi istemiyor rahatsızmı oluyor dicem 21 aylık ama bilmiyorum bilmiyorum kafayı yicem yoksa kaka fobisi olduda kakasını mı tutuyır yaşayan denk gelen oldumu o göZüme bakıp ağlayınca çok üzülüyorum yarın doktora götürğcem ama deneyiminiz varmı