Arkadaşlar Selam, 3 aylık bebeğim var. Neredeyse doğduğundan beri göz çapaklanması var ve ne yaptıysam geçiremedim. Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ? Çayla sildim, anne sütü ile sildim, netira ve moxai göz damlaları kullandım. (Doktor tavsiyesi ile birlikte) ama ne yaptıysam hala geçiremedim :(