Emil bebeğim yeni doğduğu zaman bizde de aynı sorun vardı göz pınarı tıkalıydı . Doktorumuz çayın dem kisminı pamuğa sürüp silin ve sürekli bastırarak ovalayın demişti . Yanlış hatırlamıyorsam 3-4 ay geçmedi bebeğim kendi rahatsız olup eliyle ovalamisti o zaman geçmişti . Birde bazı arkadaşlar anne sütüyle sil demişler ama doktorumuz bize enfeksiyon oluşabilir süt vs damlatnayin demişti geçmiş olsun düzelir inşallah