Ay herkes 4 ay dan şikayetçiymiş demekki🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ nedir bu zamanı çocukları böyle her ay başka sendromlar huzursuzluklar bu çocuklar niye normal büyümüyorlar😫 biri bitiyor diğeri başlıyor..
sonrasında diş ateş hortlar annelere rahat yok 😓😓 kendime dönüp aynada bakamaz oldum Allah bütün annelerin yardımcısı olsun bütüngün kucak oda oda gez dur bu arada size ufak tavsiye yaylı çingene salıncağı tavandan asılı çok işime yaradı şiddetle tavdiye ediyorum 👍🏻🤓