Sgma Kızlar bebeğim erken doğdu başında kırmızı bir şişlik var yani yağ bezesi ama kırmızı. Doktoruna sorduk ama normal dedi. İçim rahat değil yinede böyle birşeyle karşılaşan oldu mu