safakbakir Kızımın kanında yüksek enfeksiyon çıktı 2 gündür 38-39 ateşli. Dr novosef iğne verdi 3 gün vurulcaz daha 5 aylık :( bu iğneyi vurdurup fayda gören var mı? Herhangi bir yan etki yaptı mı?