bireylul benim oğlum ilk doğduğunda çok güzel emiyordu sonra 3 . Ayda meme reddi yaşadık mamaya başladık sagarak verdim 3 kere mastit oldum hastanede yattım ama asla vazgeçmedim uyurken uyku sersemi emzirdim 7. aya kadar sonra bir başladı emmeye şimdi 9. Aya girdik meme delisi ama sabrettim hep sizde sabredin vazgecmeyin