Kubracosaar Evet 1.dozu 3. Ayda yaptırdım ikincisi 5.ayda eczaneden alıyorsun sağlık ocağında ağızdan uyguluyorlar
Zeyzey1 Kubracosaar 1. Doz la 2.Doz arasında fark var mı biz bugun 1,5 ml lik rotarix yaptrdık. İkinci dozun ml si ayrı mı
Kubracosaar Ebrutoprk Evet 1.dozu 3. Ayda yaptırdım ikincisi 5.ayda eczaneden alıyorsun sağlık ocağında ağızdan uyguluyorlar
Ylmzkbra06 Ebrutoprk rota aşısı 3 ve 5 . Aylarda yapılıyor. 2 . Ay da devletin aşısı yapılıyor . 2 bacak ve 1 kol olmak üzere 3 tane :)