Poncikannesi606 Merhaba hanımlar. Bebeğim 13 aylık eline verdiğim katı besinleri gayet güzel çiğniyor küçülüyor ağzında döndürüp döndürüp diliyle dışarı atıyor. Ya ne yapsam yutması için nasıl Bi yöntem bulsam Bi yardım nolur
Tortilla Poncikannesi606 gecıcı bı surectır yormayın kendınızı kızımda 11 ayda yapıyordu bunu hala iştansı ama yınede eskıye gore daha iyi dılıyle ıtme bitti
_Ozgum6658_ Poncikannesi606 bizimki de çiğnemeden yutuyor ağzında iyice öğütmüyor her bebek ayrı bende çiğnemeyi ogretemedim mesela şuan 1 yaşında
peri123 Poncikannesi606 13 aylık kızım da aynı şekilde tükürüyor yemekleri🥴 her defasında onun yemek olduğu yemek istemezse ağzından tükürmemesi gerektiğini tekrarlayıp 2 kere aynı şekilde tekrarlarsa ben de yemeği kaldırıyorum. Ben iştahsız olduğunu düşünüyorum. Yemek istese yerdi (aç olduğunda yiyor çünkü🥴) siz de ara ara yemek vermeyi deneyin. İnşallah çabucak normale dönerler 🙏
Poncikannesi606 Tortilla ağzında tam yutmalık hale getiriyo besinleri. Sonra hop dışarı. Aşırı korkuyor boğulmaktan. 7 aylıkken de su içiremezdim.korkardı su içerken boğazında kalınca. Şimdi de yemek
Poncikannesi606 _Ozgum6658_ dakikalarca çiğniyor yutmaması için hiçbir sebep yok ama yutamıyo bnmkide
Poncikannesi606 peri123 yemekleri tutuyo yiyo orda Bi sıkıntı yok ama ekmek olsn bisküvi salatalık vb şeyleri minicik hale getirip tükürüyor