2 aylık bebeğim bebek arabasını hiç sevmiyor anneler. Şöyle bi dışarı çıkalım,arabayla gezelim,bebekte arabada uyusun diyoruz ama o bebek arabasının içinde daha çok ağlıyor. Ortalığı inletiyor resmen. Etrafta gördüğüm bebekler bebek arabasında gezmeyi çok seviyor aslında. Bizim kız niye böyle yapıyor sizce anlayamadım.🤷