Duyulurum Eylül kutusu var şu an. Ben normalde hep burada görüp baktım çıkmış olduğunu gördüm. Görmeyen varsa diye bi yazayım dedim. Bu arada bununla birlikte gelmeyen 3 kutum var ama olsun çıktı mı çıktı 😄
hakikizeytinyagi Duyulurum Bana üç aydır çıkıyordu. İkisini alamadım bu ayı kaçırmadım. Bakalım benimki gelecek mi 😁
canimoglum_2020 Duyulurum nedir bu dene bunu arkadaşlar forumda bi dene bunu furyası var bizde yapalım 😁
Deletedmom4444 Duyulurum Tesekur ederim.🤓38 dakika kala yakaladim sayenizde.4 kutum var gekmeyen hatta 5 ti agustos kutusu dagitan kargo sozde evde bulamamis geri gitmism
Duyulurum hakikizeytinyagi inşallah gelir 😄 Ağustos kutusundaki Ürünlerden de çıkmış aynılarını koymuşlar🤷🏻♀️
Duyulurum canimoglum_2020 denebunu.com a üye oluyoruz profili anketleri vs güncel tutuyoruz ve bize bazen deneme ürünü bazen tam boy ürün geliyor. Ürünü deneyip yorumluyoruz sitede. Ben de burada öğrendim 😄
Duyulurum Minik112 aylık geliri 10 bin üstü yaptığımdan beri daha çok çıkmaya başladı bana. Siz de bu ve bunun gibi profilinizdeki tercihlerinizi gözden geçirebilirsiniz
Deletedmom4444 Duyulurum Bende cok sevindim tesekkur ederim uzulurdum kscirsam 360 ml sampuan var kutuda.Aynen ya kac aydir geldigi yok.
Duyulurum Mmavi ben yorumladım hepsini verilen süre içerisinde. Zorunlu değil ama ürün gelmeye devam etmesi için şart