Mathildamom cennet_kuslarim ben açık ameliyat olmadım iple kapalı yapıldı ama açık olmadığıma pişman oldum . Zor bir bölge ama yeni teknikler geliştirilmiş çok iyi doktorlar var onlarla ameliyat olunursa eğer sonuç çok iyi ve acısız olacaktır.