Haticelif Evet denedim. El ayak hastalığı geçirdik. Ağzı,dudakları,dili her yeri aft doluydu. Karadut şurubu aldık aktardan temiz kulak pamuğu ile damaklarına, dudaklarının içine dışına, diline özellikle ysra üzerine sürdüm.
Hic bişey yemiyordu su bile içerken ağlıyordu o kadar kötüydü ki anlatamam yani görmeniz gerek. Verilen ağız spreyi bir şeye yaramadı.
Onu sürdüm. Ağladı tabi,yaktı yarayı sanırım.
Gece uyudu günde 3-4 defa sürdüm bu arada ben. 22 aylık falandı o zaman.
Sabah biraz yastığında kan vardı ağzından süzülmüş. Baktım yaralarına daha ufak tefek olanlar hemen sönmüş iltihap akmıştı. Büyük olanlarda biraz daha küçülerek kayboldular. Çok şükür resmen şifa. 🙏🏻
Sürdükten sonra bir çay kaşığı kadar da içirdim boğazına,boğaz yaralarınada iyi gelir diye ağzı o haldeyken boğazına kadar ilerlemişti.