Dogumdan bir sure sonra oturur kalkarken dizlerimde agrilar olmaya basladi oglum 2.5 aylik . kucagimdayken oturmam kalkmam cok zor oluyor .kan degelerim gayet iyi cok rahat bir hamilelik gecirdim dogumumuda normal yaptim. Simdi ise yasli insanlar gibi oturup kalkarken destege ihtiyac duyuyorum. Daha once yasayan oldu mu ?