Deletedmom0099 Kadersizxww bizi 9. ayda çağırmadılar 1 yaş aşısında yaptırdım hepsini normalde bu aşı zaten 1 yaşta yapılıyomuş salgından dolayı geri çekmişler ama bizim sağlık ocağı zamanında yaptı