NeslihanBusra Cagatayinannesi çalışan değilim ama ünv. Stajımın bi kısmını yazı işleri bi kısmını tüketici hakem heyeti, bi kısmını nüfus da yaptım. En güzeli nüfus ve tüketiciydi 😇
Cagatayinannesi NeslihanBusra aslında isim ve maaşım güzel ama hiç bana göre olmayan bir meslekteyim mutsuzum birazcık değiştirmek istiyorum 😏