Merhaba arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var ve emzik almıyor. Bu akşam emzirdim uyuttum yatağında sürekli ağzını açıp kapatıyor. Sonra da parmaklarını emiyor. Aç olduğunu düşünerek sürekli emzirdim. Ama hala aynısını yapıyor. İlk defa bu akşam böyle bir şey oldu. Acaba sütüm mü yetmiyor yoksa refleksten midir lütfen bilen yazabilir mi?