Tulay09 Ara ara kötüleşiyor ara ara ateşi çıkıyor doktora gittik ilaç iğne vs kullandık . Hala devam ediyor şuan 39 ateşi var . Bu durum normal mi ya ,, altta ne olabilir
Tulay09 Svcnvebebegi evet iki hafta önce kulak enfeksiyonu var denildi iğne yapıldı . Bı iyi oluyor bir kötü
Svcnvebebegi Tulay09 baska bir doktora gorunun bence. Kulak enfeksiyonu sagirliga bile neden oluyor Allah korusun. Bir doktora daha görunun. Gecmis olsun insallah