Arkdaşlar her doktor farklı takvim veriyor da şöyle bişey oluyo mu bilmediğim için soruyorum. Doktor kontrolumuz e daha var soramadım kendisine. Şimdi bebeğim 6.ayinda nimenrix ile başladı ilk doz. 68 12 de nimenrix olup. 1 yas sonrası bexero uygulanabiliuor mu acaba böyle yaptıran veya bu şekilde de olduğunu bilen varmı