Svcnvebebegi biz de oğlumla böyleyiz. Gerçekten çok yorucu ama benim çok hoşuma gidiyor :). Birine yaşam kaynağı olmak çok güzel bir his. Elbet bir zaman gelecek bu dönem de geçecektir keyif almaya bakalım. Dediğiniz gibi lavaboya bile beraber gidiyoruz. Yemek yemeğe, oturmaya hiç fırsat yok ama kucağımıza sığmayacağı, dizimizin dibinde oturmaycağı günleri düşündükçe bu zamanlar keyifli geliyor işte :) Allah güç kuvvet sağlık versin :)