Aybarsmom1 çamaşır mak beyaz çiçek gibi, ama buzdolabı ve bulasık makşnam gri. Kabak gibi el izleri ortada. Güya alırken el izi yapmaz paslanmaz bilmem ne dediler hepsi oldu.
Ocsğım siyah, çizikler yine meydanda.silerken iz kaldıysa vay haline. Hiç hoşlaşmadım. Sanırım en iyisi beyaz.