İlk öksürdüğü gün doktora götürdük,RSV virüsü olmuş dedi doktorumuz. İlaçlarını , hava vermeyi aksatmayın ciğere inmesin bronşit olmasın dedi. Harfi harfine yerine getirdik tedaviyi ama öksürüğü daha da arttı bugük gittik ciğer filmi çekti ve bronşit 😢 o kadar üzüldüm ki nerede üşüttü nasıl soğuk aldı bilmiyorum. O kadar da dikkat ederim terletmem terlerse hemen değişirim ama oldu bir kere. Öyle öksürüyor ki içim parçalanıyor artık. Başına gelen var mı süreç nasıl ilerliyor?Rabbim geçer dert versin inşallah bi de bebekler hasta olmasın 🙏🏻