esraeerdogann Senem_tuncel ay benim bebeğimde öylr 🤦♀️Birde şimdi adet haline getirdi ne yaparsam yapayım sağ göğsümü almıyor sadece aol tarafı emiyor 😔
Senem_tuncel esraeerdogann ben zorla gönlünü yaparak ikisini de emzirmek için uğraşıyorum benimki de sadece sağ tarafı emmek istiyor
esraeerdogann Senem_tuncel ben başaramadım kandırmaya çalışıyorum ama çok ağlıyor kıyametleri kopartıyor sağmaklada olmuyor bende mama vermeye başladım tek göğüsle aç kaldıgı için
Tubasel5 emelcihangir hahahaha aynen herkes kızıyor bana öyle deme diye. Ama bittim vallahi zombi gibiyim
Senem_tuncel Tubasel5 kız o kızanlar halimizden anlıyorlar mı sanki benim Kayınvalidem 2 yaşına gelince 2. Yi doğur diyor sanki o bakıyor 🙄🙄
esraeerdogann Senem_tuncel almıyor canım yatarakta emzirmeye çalıştım karanlık sıfır ışıklı ortamda da yok olmadı anlıyor nasıl anlıyor bilmiyorum ama 🙄
emelcihangir Deryadniz benimkide yatırıyordum asla uğraşmadan uyuyordu ataklara geldi evladım Allah yardımcımız olsun kardeş ne diyim 🥲
Tubasel5 Senem_tuncel Heee he kolaydı. Eskiden mis o peş peşe doğurmuş kaynanam 6 çocuk ,🙄🙄 ben birini doğuran kadar hem hamileliğimde çok zordu erken doğum riskinden yattım doğdu ataklardan bittim bide gurbettyim. Çok zor. Allah isteyene versin inşallah
emelcihangir Tubasel5 sonuna kadar direniyoruz 😂👍🏼Çocuk yap çocuk yap diye yediler beni yaptım şimdi 2.ne zaman diye başladılar oy dağlar
Senem_tuncel Tubasel5 ay evet gurbet çok zor benim hamileliğim şükür çok kolaydı ama destek sıfır saolsun kendi annem geldi 40 gün durdu yanımda
Tubasel5 emelcihangir ahhahaha banada öyle dediler . Instagram’da ne paylaşan hanilemisin hamilemisin bı guzekkik gelmiş ay hamilemisn diye diye hamile yaptılar beni 😂 iyi oldu tabi iyi ki de olmuş ama çok zormuş . Hiç bu kadar zor olacağını bilemezdim
Tubasel5 Senem_tuncel annemi 4 sene önce kaybettim. O olsaydı belki de bu kadar zorlanmazdım. Beni her yönden herşey zorladı..
emelcihangir Tubasel5 gerçekten çok zor tahmin ettiğimdende zor bi evlat büyütmek ama çokta güzel keyfini çıkartalım canım🥰❤️
Tubasel5 Senem_tuncel Allah uzun ömür versin..hayat birgün birilerini kaybetcz ben çok erken kaybettim.
Senem_tuncel Tubasel5 aynen öyle 10 yaşındayken babam vefat etmişti sevdiklerimi kaybetme korkusu oluştu