Selduru Kızlar iyi akşamlar. Ben doğum yapalı 6 ay 5 gün oldu. Sezeryan ile doğum yaptım ama hala adet olmadım. Söylemesi ayıp burda birbirimize çekincemiz yok diye yazıyorum. Eşimle bazen geri çekilme bazen prezervatifle korunuyoruz. Zaten bu bebeğime de korunmayı bıraktıktan 4 ay sonra hamile kalabilmiştim. Bugün inanılmaz bir baş dönmesi ve mide bulantısı yaşadım. İstiğfar ettim aklıma hemen hamilelik geldi. Evde test vardı açılmamış hemen yaptım ama negatif çıktı. Tek çizgi. Lütfen ya olabilir mi Böyl e bir şey . Emziriyorum da
Pamuk_seker Selduru Adet olmadan hamile kalmaniz elbette mümkün ama teste çıkmamış değilsiniz Diğer sorunuz ise doğumdan 1 yıl kadar adet düzensizliği olmasi normal bende 43 gunlukken 1 hafta oldum adet daha sonra hiç olmadan kizim 8 aylik olduktan sonra tekrar olmaya başladım 😇
Alyaninannesi_ Selduru hormonlarından olabilir, mevsim geçişlerinden etkilenmiş olabilirsin, psikolojik olabilir. Adet görmeden de hamile kalabilirsin ayrıca. Adet olmadım DİE güvenme yani 🤷♀️ Przrvtf+geri çekilme ile garantiye al bence bebeğin henüz küçükmüş 😊
Nursena19 Selduru geri çekilme yöntemine asla güvenmeyin ☺️ Korunma yöntemi o değil. Adet konusuda 1 seneye kadar normal sayılıyor.
Mnurr Selduru Gün içindeki testler çoğunlukla yanıltıyor ama sabah ilk lavobada yapılanlar güvenilir oluyor 🙂
Selduru Mnurr adet olmadığım için ne zaman yumurtlama ne zaman gündönümü bilmiyorum. Art ardına 2 sefer test yaptım inşallah negatiftir ya