Lulemom Deletedmom_21 Ben bi kere kendim içtim, bebek salak oldu resmen kafasını kaldıramadı tüm gün, bi daha da içmedim, ki bebeğe vermeyi de hiç doğru bulmuyorum.
Poyrik21 Poyrik21 Deletedmom_21 bende bir aylıkken vermiştim ama pek bı işe yaramadı bizde uyku yapar demslerdi bizde tam tersi oldu😂😂 bı kaç gün daha bekle
Asel0436 Deletedmom_21 canım ben veriyordum bisey. Olmadı ama. Emzirdiğini icin saten sütünden İnan. Geçiyordur
Lulemom Deletedmom_21 gününü hatırlamıyorum da şuan 43 günlüğüz, 20-30 gün arasındayken içmişimdir, bebeğe vermedim, kendim içtim. Ona rağmen salak oldu. Bide bebeğe versem nolurdu acaba
Merguse Deletedmom_21 anason vermedim ama rezene ve papatya veriyorum beraber demliyorm bi cay kaşıgı veriyorum
metehnn Deletedmom_21 bende verdim valla bi çay kaşığı bende içiyodum bi bardak bizimki baya kolikti annem aldırmıştı anasonu aşırı gaz sancısı çektiğinde veriyodum bi çay kaşıgı çıkartıyodu hemen zaten gaz damlaların çogunda anason rezene var karıştırıpta içebilirisiniz rezene sütte yapıyo gazada iyi geliyo