Suziayik Bebeğimin başı özellikle arka kısmı sıcak baya ben anlamadım niye böyle. Sizin bebeklerde oldu mu niye böyle..
2minosprenses Suziayik heralde sac yok ondanmi vucut orayi sicak tutuyor bilemedim ama butun bebeklerde o var yani korkulacak bisi degil 🙂
Lulemom Suziayik benim bebeğimde yok ama yeğenimde olmuştu. Doktor normal demişti, bi doktora sorun yine de isterseniz
Elfsev Kafa ısısı dişlerle alakalı diye biliyorum ilk 6 ay sertlesirken sıcak oluyor. Diş cikariyorsa ondandır
Elvin12 Elfsev gerçekten de öyle dişle alakalı bizimki de parmağımı verdiğimde çok sert ısırır başı da sıcak