Bebeğim 17 günlük kızlar 10 günlükten sonra sürekli huysuz ağlıyor 3 4 saat uyumadığı oluyor kucakta gezerken sakinleşiyor sadece. Son bi iki gündür de memede ağlamaya başlıyor biliyorum aç emesi de var memeyi de bırakmıyor ama acı acı ağlamaya başlıyor sallayarak ya da zıplayarak emzirmeye çalışıyorum biraz da olsa sakinleşip emiyor korkuyorum memeyi bırakacak diye. Geçen doktora gösterdik kolik dedi ama tahlile filan bakmadı burdan okuduklarım kadarıyla koliklerde ağlama krizleri oluyor ama benim bebeğim de (çok şükür) şu anlık o derece değil kucakta susuyor. Acaba bu daha iyi günlerim mi yoksa başka bi sıkıntısı var da ben mi anlamıyorum ?