Eymenim11 Mt123 3 ay oldu doğum yapalı normal de bu haftada olmam lazım ama olmadım .hamile olma şansımda yok ama gerildim baya ya hamileysem diye😥
mrvklncc @Mt123 aa ben de post açacaktım 2ayı geçti doğum yapalı halen daha olmadım diyordum daha uzun süre olmayanlar varmış
Magnolina Mt123 Kadın doğum doktorum mama da alıyor diye bebeğim erken olabilirsin dedi 6 ay oldu olmadım geçen ay muayeneye gittim rahmime baktı çok iyi daha olmazsın dedi
Mommqueen Mt123 emziremediğim için iki doğumumda da 40 ım cıktı ertesi ay dizsnli bi şekilde adet olmaya başladım