sldmoom Yaşayan varmi genelde elinden bise alınca heycanlaninca yapıyor sinirlenincede oluyo 8 aylik normal mi bu durumu yaşayan var mı.
ilknur02 sldmoom Benim kızım yapıyordu 5 aylıkken bende kafama çok takmıştım ama şu an 6buçuk aylık ve bıraktı aynı hareketi yapmayı :) Yani yaptığı zaman hemen dikkatini dağıtıyordum başka şeyler gösteriyordum öyle öyle unuttu çok şükür yapmıyor :)
Derinikom Benimki de ayni durumda 7,5 aylik ve bir süredir böyleyiz bilemiyorum ama bu durum beni endiselendiriyor gidince doktorumuza da soracağım 😏
sldmoom Derinikom evet çok şaşırıyorum bu ayda bu sinir normal mi diye doktora gidince bende soracağım
Pamuguum Yapıyor elinden birsey alınca istediği olmayınca küçükken yapwrdi 17 aylık arada hala yapıyor neler biliyorlar sinirin eksik diyorum